Toa Heftiba 195458 Unsplash

Eerste Hulp Bij Online fraude

Vertel ons jouw verhaal en wij gaan kosteloos voor je aan de slag

Iedere dag worden er mensen online opgelicht. Denk bijvoorbeeld aan een product, dat nooit is geleverd na een online bestelling of valse betaalverzoeken die rondgaan via SMS, e-mail of WhatsApp. Helaas kan iedereen slachtoffer worden van online oplichting. Ben jij online opgelicht? Kom in actie en schakel ons in. Wij kunnen jou helpen je geld terug te krijgen.

Hoe schakel je ons in?

Heb je alle bewijstukken verzameld en aangifte gedaan? Dien je zaak dan in via deze onderstaande button.

Welke stappen dien je zelf te nemen?

Ben je benieuwd welke stappen je eerst zelf moet nemen voordat wij kosteloos voor jou aan de slag kunnen? Selecteer dan welke situatie voor jou van toepassing is:

Dit is wat we kosteloos voor jou doen

  • We kijken samen met jou of de (ver)koper te achterhalen is
  • We stellen jouw zaak op en zorgen dat deze goed is onderbouwd

We versturen de aansprakelijkheidsstelling namens jou naar de (ver)koper. We zorgen voor een schriftelijke incassoprocedure en handelen alle contacten af. De persoon in kwestie betaalt onze kosten. Wanneer we het openstaande bedrag incasseren, storten we de door jou geleden schade terug op jouw rekening.

Naar de rechter

Wij doen ons uiterste best om jouw geld terug te krijgen. Toch kan het voorkomen dat de persoon in kwestie ondanks alle inspanningen geen betaling doet. In dat geval kunnen wij voor jou als gerechtsdeurwaarderskantoor deze persoon voor de rechter brengen. Een veroordeling door de rechter zorgt ervoor dat we beslag mogen leggen.

In bovenstaande situatie zijn we wettelijk verplicht jou eerst om een voorschot te vragen. Wees gerust, we vragen hier altijd eerst toestemming voor.  In het uiterste geval kunt u dus er nog voor kiezen om de zaak voor de rechter te brengen.  Maar eerst beginnen we altijd om kosteloos voor u het geld terug te eisen.

Meld hier uw zaak aan

Via onderstaande button kunt u eenvoudig én snel uw vordering indienen. U krijgt een vast contactpersoon die binnen 3 werkdagen contact met u opneemt. Uw contactpersoon zorgt ervoor dat u regelmatig op de hoogte wordt gesteld van ontwikkelingen over uw dossier.

Vragen? U kunt ons op werkdagen bereiken via 088 – 130 38 10 of ehbofraude@lavg.nl.

Heeft deze informatie je geholpen?

Mogen wij we contact opnemen?