Toa Heftiba 195458 Unsplash

Eerste Hulp Bij Online fraude

Vertel ons uw verhaal en wij gaan voor u aan de slag

Iedere dag worden er mensen online opgelicht. Denk bijvoorbeeld aan een product, wat nooit is geleverd na een online bestelling of valse betaalverzoeken die rondgaan via SMS, e-mail of WhatsApp. Helaas kan iedereen het slachtoffer worden van online oplichting. Bent u online opgelicht? Onderneem actie en schakel ons in. Wij kunnen u helpen het geld terug te eisen.

Hoe schakelt u ons in?

Er zijn een aantal stappen nodig voordat we voor u aan de slag kunnen.

Wij onderscheiden de volgende situaties:

Wat doet Eerste Hulp Bij Online Fraude voor u

Heeft u het geld niet teruggekregen en het proces-verbaal ontvangen van de politie? Dan kunt u ons inschakelen. Eerste Hulp Bij Online Fraude treedt op als vertegenwoordiger van slachtoffers van internetfraude. Dit houdt in dat we de politie vragen om alle beschikbare informatie over de oplichter toe te sturen. Vervolgens bouwen we een dossier op, berekenen alle bijkomende schade en sturen de oplichter de rekening. Hierin wordt vriendelijk verzocht binnen 15 dagen alles terug te betalen om verdere maatregelen te voorkomen.

Wat zijn de kosten

U ontvangt geen rekening van ons. Zodra wij het bedrag van de verkoper hebben geïncasseerd, krijgt u uw aankoopbedrag terug. Wij rekenen een schadevergoeding bij de oplichter voor de tijd die wij samen aan uw dossier hebben besteed.

Meld hier uw zaak aan

Via onderstaande button kunt u eenvoudig én snel uw vordering indienen. Om de zaak te kunnen starten hebben we in ieder geval uw aangifte en een kopie van uw bankafschrift waar de afschrijving op vermeld staat nodig. U krijgt een vast contactpersoon die binnen 3 werkdagen contact met u opneemt. Uw contactpersoon zorgt ervoor dat u regelmatig op de hoogte wordt gesteld van ontwikkelingen over uw dossier.

Vragen? U kunt ons op werkdagen bereiken via 088 – 130 38 10 of ehbofraude@lavg.nl.

Heeft deze informatie je geholpen?

Mogen wij we contact opnemen?