Alles over betalen

Betalen op een manier die bij u past

U heeft van ons een brief gekregen met het verzoek om een openstaand bedrag te betalen. Het is belangrijk dat u snel actie onderneemt om extra kosten te voorkomen.

Direct betalen of een regeling

Het beste is om uw openstaande schuld in één keer af te lossen. U voorkomt hiermee mogelijk extra kosten. Wij begrijpen ook dat het soms lastig is een hoog bedrag in één keer te moeten betalen. Daarom kunt u ook een betalingsregeling bij ons aanvragen en kijken we samen naar een passende oplossing.

Verwerking van uw betaling

Als u op maandag t/m donderdag vóór 16:00 uur een betaling doet, dan wordt de betaling binnen 24 uur verwerkt. Doet u de betaling na 16:00 uur, dan hebben wij maximaal 48 uur nodig om uw betaling te verwerken. In het weekend worden er geen betalingen verwerkt.

Meerdere bankrekeningnummers

Wij maken gebruik van meerdere bankrekeningnummers. Het maakt voor ons niet uit welk rekeningnummer u kiest. Het is echter wel belangrijk dat u het dossiernummer als kenmerk of in de omschrijving vermeldt. Op deze manier kunnen wij uw betaling sneller verwerken.

NL64 RABO 0162 247 117
NL14 ABNA 0243 055 439
NL49 INGB 0660 597 268
NL42 INGB 0004 318 771

Veilig betalen

Via onze website kunt u altijd veilig en snel betalen via Internetbankieren. Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u om altijd uw dossiernummer als kenmerk of in de beschrijving te vermelden. Aan de hand van uw dossiernummer koppelen wij uw betaling aan het juiste dossier.

Betaling is teruggestort

Het kan voorkomen dat wij uw betaling niet kunnen koppelen aan het juiste dossier. Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als er een verkeerd dossiernummer in de betaling staat. In dit geval storten we het geld terug naar het rekeningnummer waarvan de betaling afkomstig is.

Is uw betaling door ons teruggestort? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Heeft deze informatie u geholpen?

9 bezoekers vonden het nuttig