Klacht indienen

Samen lossen we het op

Wij doen ons uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ergens minder tevreden over bent. Dat horen wij dit graag van u.

Klacht indienen

Wij doen ons uiterste best in onze dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Bij LAVG nemen wij  klachten serieus. Uw klacht kan namelijk leiden tot een verbetering van onze dienstverlening. Om uw klacht zo goed mogelijk af te handelen is het van belang dat u zo duidelijk mogelijk omschrijft wat er precies is gebeurd en waar u niet tevreden over bent. Via onderstaand formulier kunt u uw klacht kenbaar maken.

Wie beoordeelt mijn klacht?

De klacht wordt behandeld door onze onafhankelijke kwaliteitsafdeling. Deze afdeling beoordeelt of een klacht gegrond is. U krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Kamer voor Gerechtsdeurwaarders

Mocht u toch niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact zoeken met de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders in Amsterdam.

De Kamer voor Gerechtsdeurwaarders heeft de bevoegdheid om een oordeel uit te spreken over klachten die verband houden met de gerechtsdeurwaarder als publiek ambtenaar (de ambtshandelingen), maar ook over de gerechtsdeurwaarder als incassobureau.

De Kamer heeft géén bevoegdheid om:

  • Uitspraak te doen over eventuele aansprakelijkheid van de gerechtsdeurwaarder;
  • Beslagen op te heffen of de beslagvrije voet te wijzigen;
  • Gerechtsdeurwaarders te veroordelen tot het vergoeden van mogelijk geleden schade.

LET OP!Door het indienen van een klacht worden eventueel door de gerechtsdeurwaarder aangekondigde executiemaatregelen zoals beslag op (on-)roerende zaken of verkoop van in beslag genomen (on-)roerende zaken NIET opgeschort.

Heeft deze informatie u geholpen?