Hoe kan ik de openstaande factuur betalen?
U kunt de openstaande factuur direct betalen via iDEAL.
Ik heb al betaald
Heeft u de openstaande factuur van NS al betaald? U kunt een kopie van uw bankafschrift sturen via het contactformulier. U kunt ook uw betalingsgegevens via dit formulier aan ons doorgeven. Wij hebben dan de betalingsdatum, uw rekeningnummer en het rekeningnummer waarnaar u het heeft overgemaakt van u nodig.
Kan ik betalen zonder iDEAL?
U kunt het bedrag handmatig overmaken naar NL14 ABNA 0243 055 439 op naam van LAVG Gerechtsdeurwaarders B.V. Vergeet niet uw dossiernummer in de omschrijving te zetten. U vindt het dossiernummer bovenaan de brief die u van ons heeft ontvangen.
Ik wil een betalingsregeling aanvragen
Het kan gebeuren dat u het bedrag niet in één keer kunt betalen. In veel gevallen kunt u een betalingsregeling met ons afspreken. Hiermee voorkomt u dat de kosten verder oplopen.
Ik heb hulp nodig bij het oplossen van mijn schuld
Zijn uw schulden zo hoog opgelopen en komt u er zelf niet meer uit? Het is belangrijk dat u zo snel mogelijk hulp zoekt. Wij staan u graag te woord als u meer wilt weten over hulp bij het aflossen van uw schulden. Neem contact met ons op.
Ik ben het niet met de vordering eens. Hoe dien ik bezwaar in?
Bent u alsnog van mening dat de vordering niet klopt, dan kunt u via de onderstaande button uw bezwaar bij ons indienen.
Kan ik mijn persoonlijke dossier inzien?
Op Mijn LAVG vindt u een volledig overzicht van uw persoonlijke dossier(s). Met uw dossiernummer, geboortedatum en een sms-controle logt u veilig in.
Ik heb een klacht over de dienstverlening van LAVG
U kunt hier de informatie vinden wanneer u bij ons een klacht wilt indienen.
Staat uw vraag er niet tussen?
Neem dan contact met ons op.