NS Trein Op Station Breda

Vraag & antwoord

Een overzicht van de meest gestelde vragen

Bij LAVG komen een groot aantal vragen binnen van onze debiteurklanten. Sommige van deze vragen zijn voor iedereen interessant. Vandaar dat wij deze hebben opgenomen op de vraag & antwoordpagina samen met het bijbehorende antwoord.

Hoe kan ik de openstaande factuur betalen?

U kunt de openstaande factuur direct betalen via iDEAL.

Ik heb al betaald

Heeft u de openstaande factuur van NS al betaald? U kunt een kopie van uw bankafschrift sturen via het contactformulier. U kunt ook uw betalingsgegevens via dit formulier aan ons doorgeven. Wij hebben dan de betalingsdatum, uw rekeningnummer en het rekeningnummer waarnaar u het heeft overgemaakt van u nodig.

Kan ik betalen zonder iDEAL?

U kunt het bedrag handmatig overmaken naar NL14 ABNA 0243 055 439 op naam van LAVG Gerechtsdeurwaarders B.V. Vergeet niet uw dossiernummer in de omschrijving te zetten. U vindt het dossiernummer bovenaan de brief die u van ons heeft ontvangen.

Ik wil een betalingsregeling aanvragen

Het kan gebeuren dat u het bedrag niet in één keer kunt betalen. In veel gevallen kunt u een betalingsregeling met ons afspreken. Hiermee voorkomt u dat de kosten verder oplopen.

Ik heb hulp nodig bij het oplossen van mijn schuld

Zijn uw schulden zo hoog opgelopen en komt u er zelf niet meer uit? Het is belangrijk dat u zo snel mogelijk hulp zoekt. Wij staan u graag te woord als u meer wilt weten over hulp bij het aflossen van uw schulden. Neem contact met ons op.

Ik ben het niet met de vordering eens. Hoe dien ik bezwaar in?

Bent u alsnog van mening dat de vordering niet klopt, dan kunt u via de onderstaande button uw bezwaar bij ons indienen.

Kan ik mijn persoonlijke dossier inzien?

Op Mijn LAVG vindt u een volledig overzicht van uw persoonlijke dossier(s). Met uw dossiernummer, geboortedatum en een sms-controle logt u veilig in.

Ik heb een klacht over de dienstverlening van LAVG

U kunt hier de informatie vinden wanneer u bij ons een klacht wilt indienen.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem dan contact met ons op.

Heeft deze informatie je geholpen?

Mogen wij we contact opnemen?